5 روش ساخت پایه گوشی و تبلت با استفاده از گیره کاغذ

1

1- در این روش به یک کارت ویزیت و دو عدد گیره نسبتاً بزرگ نیاز داریم. کافیست تا هر کدام از گیره‌ها را به یکی از دو عرض کارت ویزیت متصل کرده و سپس آن را رو میز و یا هر سطح صافی قرار دهیم.ساخت پایه گوشی با استفاده از گیره کاغذ (تصویر 1)ساخت پایه گوشی با استفاده از گیره کاغذ (تصویر 2)ساخت پایه گوشی با استفاده از گیره کاغذ (تصویر 3)

کار تمام است و می‌توانید گوشی خود را بر روی آن قرار داده و از تماشای محتوای مورد نظر خود لذت ببرید. در ضمن از این پایه می‌توان به عنوان پایه شارژ هم استفاده کرد.

ساخت پایه گوشی با استفاده از گیره کاغذ (تصویر 4)ساخت پایه گوشی با استفاده از گیره کاغذ (تصویر 5)ساخت پایه گوشی با استفاده از گیره کاغذ (تصویر 6)

2

2- در روش دوم به یک گیره بزرگ و یک گیره متوسط نیاز داریم. پایه‌های فلزی گیره متوسط را به سمت داخل تا کرده و سپس گیره بزرگ را مطابق تصویر به آن متصل نمایید.

ساخت پایه گوشی با استفاده از گیره کاغذ (تصویر 7)ساخت پایه گوشی با استفاده از گیره کاغذ (تصویر 8)ساخت پایه گوشی با استفاده از گیره کاغذ (تصویر 9)ساخت پایه گوشی با استفاده از گیره کاغذ (تصویر 10)به همین راحتی پایه ما آماده شد و می‌توانید گوشی خود را بر روی آن قرار دهید. البته این پایه گوشی را کمی خوابیده‌تر از حالت قبل نگه می‌دارد. در ضمن به کمک دو عدد از این پایه‌ها می‌توان برای تبلت نیز از آن استفاده کرد و امکان شارژ گوشی و تبلت نیز بر روی پایه امکان‌پذیر می‌باشد. در نهایت اینکه می‌توان گوشی را به صورت عمودی نیز بر روی این پایه قرار داد.

ساخت پایه گوشی با استفاده از گیره کاغذ (تصویر 11)ساخت پایه گوشی با استفاده از گیره کاغذ (تصویر 12)ساخت پایه گوشی با استفاده از گیره کاغذ (تصویر 13)

3

3- برای ساخت این پایه که در واقع یک پایه شارژ می‌باشد، به 2 گیره بزرگ، 2 گیره متوسط و یک گیره کوچک نیاز خواهیم داشت. از گیره کوچک شروع کرده و انتهای کابل شارژ را در دهانه آن قرار می‌دهیم. سپس قسمت‌های فلزی دسته آن را از بدنه جدا کرده و کنار می‌گذاریم.

ساخت پایه گوشی با استفاده از گیره کاغذ (تصویر 14)ساخت پایه گوشی با استفاده از گیره کاغذ (تصویر 15)ساخت پایه گوشی با استفاده از گیره کاغذ (تصویر 16)ساخت پایه گوشی با استفاده از گیره کاغذ (تصویر 17)گیره‌های متوسط را برداشته و مطابق تصاویر به دو طرف گیره کوچک متصل می‌کنیم. پس از آن، گیره‌های بزرگ را نیز دقیقاً به همین روش متصل می‌نماییم. حتماً دقت داشته باشید که پس از اتصال گیره‌ها، باید دسته فلزی آن‌ها را جدا کنید.

ساخت پایه گوشی با استفاده از گیره کاغذ (تصویر 18)ساخت پایه گوشی با استفاده از گیره کاغذ (تصویر 19)ساخت پایه گوشی با استفاده از گیره کاغذ (تصویر 20)ساخت پایه گوشی با استفاده از گیره کاغذ (تصویر 21)ساخت پایه گوشی با استفاده از گیره کاغذ (تصویر 22)ساخت پایه گوشی با استفاده از گیره کاغذ (تصویر 23)ساخت پایه گوشی با استفاده از گیره کاغذ (تصویر 24)ساخت پایه گوشی با استفاده از گیره کاغذ (تصویر 25)خوب کار تمام شد و می‌توانید گوشی خود را به کابل وصل کرده و در حین شارژ آن، از تماشای محتوای مورد نظرتان نیز لذت ببرید.

ساخت پایه گوشی با استفاده از گیره کاغذ (تصویر 26)ساخت پایه گوشی با استفاده از گیره کاغذ (تصویر 27)

4

4- در این روش به یک گیره بزرگ به همواره یک گیره متوسط نیاز داریم. کافیست تا گیره متوسط را مانند تصویر، درون گیره بزرگ قرار دهید و سپس یکی از پایه‌های فلزی آن را به سمت بالا تا کنید.

ساخت پایه گوشی با استفاده از گیره کاغذ (تصویر 28)ساخت پایه گوشی با استفاده از گیره کاغذ (تصویر 29)ساخت پایه گوشی با استفاده از گیره کاغذ (تصویر 30)ساخت پایه گوشی با استفاده از گیره کاغذ (تصویر 31)ساخت پایه گوشی با استفاده از گیره کاغذ (تصویر 32)در این مرحله با استفاده از یک انبر دست، قسمت انتهای پایه فلزی دوم را کمی خم کنید. کار تمام شده و می‌توانید گوشی خود را بر روی پایه قرار دهید. این پایه امکان استفاده به عنوان پایه شارژ را نیز دارد.

ساخت پایه گوشی با استفاده از گیره کاغذ (تصویر 33)ساخت پایه گوشی با استفاده از گیره کاغذ (تصویر 34)ساخت پایه گوشی با استفاده از گیره کاغذ (تصویر 35)ساخت پایه گوشی با استفاده از گیره کاغذ (تصویر 36)ساخت پایه گوشی با استفاده از گیره کاغذ (تصویر 37)

5

5- در روش آخر به دو گیره بزرگ و دو گیره کوچک نیاز داریم. گیره‌های کوچک را مانند تصاویر زیر، به دو طرف گیره بزرگ وصل کرده و سپس انتهای یکی از پایه‌های آن‌ها را به کمک انبر دست خم کنید.

ساخت پایه گوشی با استفاده از گیره کاغذ (تصویر 38)ساخت پایه گوشی با استفاده از گیره کاغذ (تصویر 39)ساخت پایه گوشی با استفاده از گیره کاغذ (تصویر 40)ساخت پایه گوشی با استفاده از گیره کاغذ (تصویر 41)ساخت پایه گوشی با استفاده از گیره کاغذ (تصویر 42)ساخت پایه گوشی با استفاده از گیره کاغذ (تصویر 43)ساخت پایه گوشی با استفاده از گیره کاغذ (تصویر 44)حال گیره متوسط بعدی را به یکی از پایه‌های گیره اول وصل کرده و یکی از پایه‌های آن را نیز به سمت داخل تا می‌کنیم. سپس پایه پشتی را نیز از لولا خم کرده و به پایه گیره متوسط اول می‌رسانیم.

ساخت پایه گوشی با استفاده از گیره کاغذ (تصویر 45)ساخت پایه گوشی با استفاده از گیره کاغذ (تصویر 46)ساخت پایه گوشی با استفاده از گیره کاغذ (تصویر 47)ساخت پایه گوشی با استفاده از گیره کاغذ (تصویر 48)ساخت پایه گوشی با استفاده از گیره کاغذ (تصویر 49)ساخت پایه گوشی با استفاده از گیره کاغذ (تصویر 50)کار تمام شد و می‌توانید از پایه زیبا و حرفه‌ای خود استفاده کنید. از این پایه نیز مانند نمونه‌های قبل، می‌توان به عنوان پایه شارژ استفاده کرد.

ساخت پایه گوشی با استفاده از گیره کاغذ (تصویر 51)ساخت پایه گوشی با استفاده از گیره کاغذ (تصویر 52)